Langkah 1 - Daftar untuk menjadi pelanggan (kali pertama)
1. Anda perlu klik pada menu 'Daftar Masuk' dan klik 'Sertai Sekarang'.
2. Masukan maklumat anda dengan lengkap dan klik 'hantar'.
3. E-mel pengaktifan akaun akan sampai ke e-mel anda. Sila klik pada pautan pengaktifan akaun dan anda boleh log-in menggunakan username dan password yang telah diberikan.
Langkah 2 - Buat pilihan produk
1. Selepas anda mendaftar masuk, anda boleh membuat pilihan prdouk.
2. Sila klik 'Beli' pada produk yang anda ingin membeli.
3. Selepas anda klik beli, akan keluar paparan Senarai Belian.
4. Anda boleh klik pada ikon pembetulan untuk mengubah kuantiti produk dan selepas itu klik pada ikon 'Right'. Anda juga boleh klik pada ikon 'tong sampah' jika anda mahu mengeluarkan produk tersebut daripada senarai belian.
5. Jika semua produk telah dipilih, anda boleh klik pada ruang 'Beli'.
Langkah 3 - Pilih cara penghantaran
1. Jika anda mahu ambil produk di Ibu Pejabat Stormreaders, anda boleh klik pada ruang 'Ambil Sendiri'.
2. Jika anda mahu produk dihantar ke alamat seperti yang ada pada profil anda, anda boleh klik pada 'Alamat Terkini'. Alamat anda akan dipaparkan.
3. Jika anda mahu produk dihantar ke alamat lain, anda boleh klik pada ruang 'Alamat Surat Menyurat'. Anda perlu masukan alamat penghantaran.
4. Jika pilihan telah dibuat, anda boleh klik pada ruang 'Teruskan untuk semak keluar pembelian'.
Langkah 4 - Pilih cara pembayaran
1. Senarai cara pembayaran akan dipaparkan.
2. Jika anda ingin membayar secara bank transfer atau tunai, sila pilih pada ruang 'Pembayaran Bank'. Maklumat pembayaran akan dipaparkan dan selepas anda membuat pembayaran, sila masukan nombor rujukan pada ruang yang diminta. Anda boleh faks atau e-mel bukti pembayaran kepada syarikat.
3. Jika anda ingin membuat pembayaran secara kad kredit, klik pada ruang 'Kad Kredit'.
4. Klik pada ruang 'Teruskan untuk semak keluar pembelian'.
5. Semak pembelian anda dan klik pada ruang 'Tempahan'.
6. Pastikan keluar paparan untuk cetak resit. Tempahan anda telah berjaya.
Langkah 5 - Periksa status penghantaran produk
1. Selepas anda berjaya membuat tempahan, anda akan menerima e-mel daripada Stormreaders berkenaan dengan status penghantaran produk anda.
2. Anda boleh semak dengan Log-in ke e-Store dan klik pada menu 'Akaun Saya'. Klik pada ruang 'Periksa Status Tempahan'.
1. Talian Talifon
Tel: 03-6141 8684 / 8685
Faks: 03-6141 8655
2. E-Mel
Pertanyaan dan cadangan:
Berkaitan pembayaran & penghantaran:
3. Datang sendiri ke Ibu PejabatSTORMREADERS NETWORK SDN. BHD (Co. No: 819400 M | AJL: 931780)
11A, Jalan PJU 10/10B, Saujana Damansara PJU 10,
Petaling Jaya, Selangor Darul Ehsan, 47830, Malaysia